Joc societate Rummy, joc masa Remi
Remy este un joc de societate clasic, cunoscut si indragit de cei impatimiti, ideal pentru a petrece timpul impreuna cu familia si prietenii. Combinatia excelenta de strategie si noroc garanteaza distractie si relaxare pentru toti jucatorii
Regulament de joc:
- scopul jocului este de a scapa de toate piesele de pe tabla de joc prin etalarea (coborarea) lor pe masa in suite si formatii.
- o alta strategie de a castiga este de a inchide pe tabla (Joc Simplu pe Tabla, Mozaic, Bicolor sau Monocolor).
- la fiecare tura de joc se trage o piesa si se arunca una.
- inainte de a incepe jocul piesele sunt amestecate cu fata in jos si grupate in gramezi de cate 7 piese si asezate pe masa de joc, astfel va ramane o piesa negrupata care se va intoarce si va fi considerat atu-ul jocului
- se numara gramezile in functie de numarul de pe piesa atu,se ridica o piesa si se inlocuieste cu atu-ul intors cu fata in sus, iar piesa ridicata se aseaza pe urmatoarea gramada
- incepe distribuirea primei gramezi cu piesa in plus care va merge la primul jucator si se continua impartirea pana ce fiecare jucator va avea 2 gramezi
- daca se termina gramezile de dupa Atu se iau gramezi din partea de inceput
- fiecare jucator isi aranjeaza piesele pe tabla – fiecare are 14 piese exceptand primul care are 15
- din gramezile ramase se vor trage piese in timpul jocului.
- inainte de inceperea jocului daca un jucator care are o pereche de piese identice (acelasi numar si aceeasi culoare) poate anunta ca are „dubla”.
- jucatorii nu au voie sa ofere informatii exacte despre piesa pe care o schimba, pot doar sa precizeze daca este dubla mare sau dubla mica
- se pot schimba doar duble de aceeasi valoare („dubla mare” pe „dubla mare” si „dubla mica” pe „dubla mica”).
- piesa 1 este considerata dubla mare.
- daca la inceputul jocului cineva are pe tabla piesa intoarsa ca atu, atunci el va primi 50 de puncte ce se vor aduna la sfarsitul jocului
- oricare jucator poate trage atu-ul in loc sa traga o piesa sau sa ia ultima piesa aruncata, daca atu-ul este ultima piesa care ii mai trebuie pentru a incheia jocul
- conditia e ca jucatorul sa faca imediat cu atu-ul si cu cel putin 2 piese de pe tabla o noua suita/formatie pe care sa o coboare pe masa (daca joaca etalat) sau sa incheie jocul (daca joaca pe tabla)
Setul contine:2 piese joker, 104 piese in 3 culori diferite, 4 planse si instructiuni.
Specificatii:
- Material: Plastic
- Culoare:Multicolor
- Numar jucatori:2-4
- Gen: Fete si baieti
- Varsta recomandata:+7 ani
- Dimensiuni joc: 36x25x6 cm

Joc educativ de memorie si asociere, DINOZAURI, 3 ani
Placa senzoriala cu activitati Montessori, 2 in 1, 2 ani+
Joc magnetic de pescuit, din lemn, Ursulet
Tabla reglabila magnetica cu 2 suprafete,148 cm
Joc educativ 2 in 1, stivuire si joc magnetic de pescuit, 3 ani
Joc creativ Stiinta si joaca, ”Primul Set de Chimie” - AS, 9 ani+
Circuit cu sunete, lumini, lift functional, 3 ani, Nava Spatiala
Joc sortare, insiruire - Margele Montessori, 3 ani
Puzzle Trefl carton 300 piese, Harry Potter
Abac cu tabla de scris si 2 fete, litere si cifre magnetice
Joc magnetic de pescuit din lemn, 30 piese,Pesti, 3 ani+
Joc educatic, Trenulet cu sortator de forme, 3 ani
Joc de tip Montessori, margele din lemn, 3 ani, Kabi
Perdea pentru camera copilului, Unicorn, 140x260cm
Set de 10 creioane grafit, Faber Castell
Set de constructie 3D, magnetic, 128 piese, 3 ani
Set 9 instrumente muzicale din lemn pentru copii, 3 ani+
Carte de colorat cu apa, Tematica Dinozauri, 3 ani
Jucarie pentru bebelusi - Aparat foto cu lumini si proiectie, 18 luni+
Motocicleta Electrica pentru Copii cu 3 Roti, 88x45x60 cm, 6V, Muzica si Lumini, 2-7 ani, Albastru
Joc Montessori de stivuit si echilibru - Set 10 animale 














Recenzii
Încă nu sunt recenzii pentru acest produs