RETUR SI SCHIMB

 

1. RETURUL PRODUSELOR

Conform legislatiei in vigoare, ai intotdeauna dreptul de a returna comanda in termen de 14 de zile, fara invocarea vreunui motiv. Termenul de returnare curge de la data livrarii ultimului produs din comanda ta. Pentru a returna o comanda, este necesar sa ne trimiti e-mail de pe adresa folosita in comanda, la adresa noastra: [email protected].

In cazul in care Clientul/Cumparatorul (exclusiv pentru persoanele fizice) solicita returnarea in cadrul termenului legal prevazut in OUG nr 34/2014, trebuie sa returneze documentele insotitoare si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retur. 

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta). Suma returnata va echivala valoarea produselor returnate. In cazul produselor defecte, contravaloarea returului va include inclusiv taxele de procesare si livrare, atunci unde este cazul.  

Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Diminuarea valorii Bunurilor livrate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar inspecteze o jucarie primita, nu sa o desigileze, sa o foloseasca, apoi sa o returneze.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare,  recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retur sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

KMBE Invest SRL va trimite curierul sa ridice coletul a carui returnare se doreste, in baza formularului de retur completat de catre client, disponibil pe site-ul nostru, aici: https://evawoodtoys.ro/formular-de-retur/ , iar costurile privind transportul tur, retur si comisionul bancar vor fi suportate integral de catre partea culpabila. Atentie! Daca respectivul colet se realizeaza cu o alta companie de curierat, fata de cea cu care compania noastra lucreaza, iar in acest sens nu am primit in prealabil o notificare in scris de la client, pe adresa de mail: [email protected], costul expedierii returului va fi dedus din contravaloarea returului. In cazul in care am primit de la client o notificare in scris, ca doreste sa expedieze cu alta companie de curierat sau prin alta modalitate de retur fata de cea prezentata in termenii si conditiile noastre, din diverse motive, iar solicitarea a fost aprobata de catre compania noastra, costul expedierii returului va fi suportat de catre KMBE Invest SRL.

Rambursarea sumelor de bani se va face in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, prin transfer bancar in contul specificat de tine in e-mail.

Suma rambursata in urma returului va fi cea achitata de client la plasarea comenzii (suma ce include costul produselor returnate).

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului, in functie de infrastructura electronica a bancii la care clientul are deschis contul in care doreste returul.

KMBE Invest SRL nu se face raspunzator de completarea eronata sau incompleta a datelor din e-mail-ul transmis de returnare.

 

     2. SCHIMBUL PRODUSELOR

Daca doresti un alt produs in schimbul celui comandat initial, trimite-ne un e-mail la adresa [email protected]. Mai intai, vom trimite un curier pentru a ridica produsul livrat. Dupa ce produsul initial livrat a fost verificat si s-a stabilit ca intruneste conditiile necesare returului, iti vom expedia produsul ales la schimb. In acest caz, costurile tur, retur, tur vor fi suportate de catre client.

Daca exista o diferenta intre costurile initiale si costurile secundare ocazionate de schimb, diferenta se va rambursa in contul bancar mentionat in e-mail. In cazul in care produsul ales pentru schimb este mai scump decat cel initial, diferenta va fi platita ramburs in momentul livrarii noii comenzi.

După completarea acestui formular de retur, vă rugăm să rețineți următoarele aspecte importante:

  • Perioada de ridicare a returului: Produsul dumneavoastră va fi ridicat în termen de 1-5 zile lucrătoare de la trimiterea formularului de retur. Acest interval de timp ne permite să organizăm colectarea eficientă a retururilor de la locațiile clienților.

  • Confirmare de primire a formularului: Vă informăm că procedura noastră internă nu include emiterea unei confirmări individuale de primire a formularului de retur completat. Prin urmare, odată ce formularul dvs. este transmis, considerați că procesul de gestionare a returului a fost inițiat de către departamentul nostru de logistică, fără necesitatea unei confirmări suplimentare din partea noastră. Procesul de retur va continua conform pașilor stabiliți, urmând să fiți contactat(ă) direct de către firma de curierat pentru coordonarea ridicării coletului returat.

  • Contactarea de către curier: Vă rugăm să așteptați să fiți contactat(ă) direct de către firma de curierat pentru detalii legate de preluarea pachetului retur. Acesta vă va informa despre ziua și intervalul orar în care coletul va fi ridicat.

 

FORMULAR RETUR